Hoelahoepen; zo krijg je een strakke platte buik

Hoelahoepen, je kent het vast nog wel van vroeger op het schoolplein.

Maar wist je ook dat je door hoelahoepen slanker wordt.

 

In Amerika is hoelahoepen een echte rage en zoals zo vaak gebeurt, is deze leuke manier van fitnessen ook overgewaaid naar Europa en naar Nederland.

Zelfs sportscholen hebben het hoelahoepen opgenomen in hun fitnessprogramma.

Dat is ook niet zo gek, hoelahoepen is heel leuk om te doen en… het werkt.

Misschien heb je zelf nog wel een hoepel op zolder staan, haal hem tevoorschijn en hoepel 10 minuten per dag voor een mooie strakke platte buik.

Hoelahoepen; zo krijg je een strakke platte buik

Hoeplahoepen is ook een leuke en makkelijk toepasbare thuistraining.

Het enige dat je nodig hebt is een hoepel.

Door te hoelahoepen beweegt je hele lichaam.

Je spieren zullen sterker worden, je taille steviger en smaller en je bloedcirculatie verbeterd.

Door 10 minuten te hoelahoepen verbrand je maar liefst 100 calorieën!

In combinatie met een gezond eetpatroon zul je natuurlijk nog sneller je droomfiguur bereiken

Hoe werkt de Hoelahoepen

Je stapt in de hoepel en plaats de hoepel op taillehoogte.

Geef de hoepel een zwaai waardoor hij in beweging komt rondom je middel.

Het is de kunst om de hoepel te laten draaien op dezelfde hoogte rondom je middel.

Dit doe je dan door te draaien en cirkelvormige bewegingen te maken  met je heupen.  Door het vinden van het juiste ritme kun je de hoepel laten draaien.

Heb je het hoelahoepen eenmaal onder de knie en wil je de oefening een beetje moeilijker maken probeer dan eens meerdere hoepels tegelijk hoog te houden.

Positieve effecten van hoelahoepen

  • Zorgt voor sterke buik-, rug-, been-, en bilspieren.
  • Je krijgt een slanke taille
  • Je rompstabiliteit verbetert
  • Je conditie verbetert
  • Zorgt voor soepele rug en heupen
  • Het is goed voor de doorbloeding

Een slanke  strakke en platte buik met weinig of geen vet en veel spieren, krijg je natuurlijk niet zomaar.

Daarvoor moet je bewegen en gezond eten

Een mooi gezond en strak lichaam krijg je in ieder geval niet door het volgen van een crash dieet

Afvallen doe je alleen met voldoende beweging en een gezond eetpatroon.

Wil je meer vet verbranden en sneller afvallen?  Dan moet je naast gezond eten met de juiste voeding, ook meer opgeslagen lichaamsvet verbranden.

De FIT Methode – samengesteld door wetenschappers, sportdiëtisten en personal trainers  – kan je daarbij helpen.

Toch is deze methode geen wondermiddel.

Zonder enige vorm van commitment  lukt het je ook niet om met dit programma om af te vallen en vet te verliezen.

Hoe lang moet je hoelahoepen voor het beste resultaat?

Dat is voor iedereen verschillend en afhankelijk van verschillende factoren.

Streef geen spectaculaire resultaten op korte tijd na. Dat is jammer genoeg meestal maar tijdelijk.

Het is belangrijk je eet- en leefpatroon veranderen

Wil je ongezond buikvet verliezen dan zul je echt zowel je eet- als je leefpatroon moeten aanpassen.

De mate waarin je je overgewicht verliest, hangt in hoofdzaak af van wat je eet. Veel meer dan hoeveel je eet.

Je metabolisme of stofwisseling maar ook heel veel andere lichaamsprocessen vertragen naarmate we ouder worden, en hoe actiever ons metabolisme, hoe meer vet we verbranden.

Extra Tips Hoelahoepen

  • Als je begint met hoelahoepen is het aan te raden een wat langer en dikker T-shirt te dragen om je huid te beschermen tegen blauwe plekken
  • Zorg ervoor als je aan het hoelahoepen bent, dat je knieën licht gebogen zijn, dit is belangrijk om je gewrichten te ontlasten.  De voeten zet je iets voor elkaar zodat je goed en stevig staat.
  • Geef niet meteen op. Hoelahoepen is een kwestie van behendigheid. Je moet het juiste ritme even te pakken hebben en dan gaat het vanzelf.
  • Geef niet meteen op. Hoelahoepen is een kwestie van behendigheid. Je moet het juiste ritme even te pakken hebben en dan gaat het vanzelf.
  • Met een beetje oefening en geduld heb je het zo onder de knie.
  • Hoelahoepen is leuk, makkelijk toepasbaar, niet duur en daarnaast is het een prima work-out. Iedere dag 10 minuten hoelahoepen geeft je een mooie strakke platte buik.

 

Extra tips voor een strakke en platte buik met weinig vet en veel spieren

  • ontstressen: zoals je misschien weet is stress een belangrijke dikmaker. Zorg voor genoeg ontspanning en voldoende slaap.
  • veel bewegen: is belangrijk als je van je overgewicht of je buikvet afwilt. Hoelahoepen is een leuke manier om meer maar ook effectief te bewegen
  • Eet zo min mogelijk suikers, ongezonde vetten en snelle koolhydraten
  • Geef niet meteen op. Hoelahoepen is een kwestie van behendigheid. Je moet het juiste ritme even te pakken hebben en dan gaat het vanzelf.
  • Gezonde voeding: met veel groenten, fruit, noten, zaden en pitten. Eet zo gevarieerd en kleurijk mogelijk. Kies voor volkoren producten en trage koolhydraten
  • Eet zo natuurlijk mogelijk: dus zonder pakjes en zakjes.

Als je meer beweegt en begint met hoelahoepen zul je zeker afvallen, toch heb je het meeste voordeel door de combinatie van bewegen én gezond eten.

Als je wilt afvallen is het juist heel erg belangrijk om te zorgen dat je gezond afvalt én dat het gewicht niet weer terug komt zodra je weer normaal gaat eten.

Daarom zul je wat aan je eetpatroon moeten doen.

Wil jij afvallen én gezond én lekker eten met de juiste voeding?  Kijk dan eens naar het  de FIT Methode. Een krachtige combinatie van bewegen en afvallen.

Het is een budgetvriendelijk en no-nonsens programma dat je leert hoe je met gezonde voeding in combinatie met fitnessoefeningen snel kunt afvallen.

Wij zijn fan van zijn deze Methode. Niet alleen wij, er zijn al meer dan 1800 zeer tevreden kopers voor ons gegaan!

De voedingschema’s van deze methode zorgen voor een fit lichaam, zijn gemakkelijk te volgen en klaar te maken en geven je enorm veel energie.

Ik weet zeker dat je veel plezier gaat hebben met dit De FIT Methode en dat het je verder op weg helpt naar een gezond eet- en leefpatroon.

De voordelen van De FIT Methode:

  • De methode is budgetvriendelijk
  • De methode is een digitaal eBook, de schema’s zijn direct te downloaden. Je kan dus direct beginnen met afvallen.
  • Je kunt lekker eten en afvallen met elkaar combineren. De schema’s zijn gebaseerd op de gemiddelde Nederlander. Je leert je eigen schema op te stellen.
  • Er is een voedingsplan voor elke dag van de week, hierdoor heb je geen hongergevoel
  • Geschikt voor de hele familie: jong, oud, man, vrouw, beginners en gevorderden.
  • De natuurlijke koolhydraatarme gerechten zorgen  niet alleen dat je afvalt, maar ook dat je gezonder wordt en lekkerder in je vel zit.
  • Ook geschikt voor gevorderde sporters
  • Door het volgen van deze methode leg je een sterke basis voor blijvend gewichtsverlies.
  • FIT.nl garandeert resultaat, zo niet, dan krijg je je geld terug

 

 

 

De Fit Methode

Bestel NU De FIT Methode.