Gezond diner

Een gezond diner of avondmaaltijd is de meest voedzame maaltijd van de dag. 
Omdat de warme maaltijd het grootste deel van de energie levert, is het te begrijpen dat vroeger vaak ’s middags warm werd gegeten.
Een gezond diner is niet compleet zonder de benodigde dagelijkse groente.
Maak er een gebeurtenis en geniet er van!
Even weg van de televisie, smartphone of wat voor scherm ook.

Paar tips:

  • Een gezond diner kan ook heerlijke zijn zonder vlees. Vlees eten is niet verplicht. Je kan prima kiezen voor peulvruchten, vis of een ei.
  • Groenten zijn gezond, lekker en nodig.
  • Kruiden zijn heerlijk smaakmakers. Gebruik zoveel mogelijk verse kruiden zoals knoflook, ui of spaanse peper.
  • Net als groente hebben we ook ons dagelijkse portie fruit nodig. Je kunt dit ook als toetje eten. Yoghurt in combinatie met aardbeien is delicatesse
  • Eet geen kant-en klaar maaltijden. Die zijn te zout, het verhoogd de bloeddruk, zijn vet en bevatten weinig groeten. Kook lekker zelf!

Proef en geniet wat je eet! Eet smakelijk en laat je inspireren door een aantal van onze artikelen, recepten en tips over wat wij verstaan onder gezond diner.



Gratis recepten voor een gezond diner

 
Gratis recepten voor een gezond diner

Heb je geen zin in al dat geklik? Wil je liever recepten in één boek? Dat kan!

Ontvang GRATIS 50 recepten die eenvoudig in te passen zijn in je eetpatroon.

 
Het boek bevat 5 recepten voor het ontbijt, maar liefs 20 recepten voor de lunch en voor het diner.
Als toetje zijn er 5 recepten voor snacks (ja, ook die mag je eten).
Al deze recepten zijn een compleet overzicht van alle maaltijden en tussendoortjes om de dag gezond door te komen.
En: die jou helpen om af te vallen, want het zijn dieetrecepten.
 
Het boek is tijdelijk helemaal gratis (normaal €14,95) en een geschenk aan jou.
Klik op onderstaande button, vul je mailadres in en je krijgt direct gemaild.
Als bonus ontvang je twee extra rapporten met een verrassend inhoud.
Ook gratis…