Fruit dieet; Snel Afvallen Met Fruit

Gezond fruit dieet

Eén van de lekkerste diëten is zeker het fruit dieet.

Je kunt eindeloos variëren met fruit.

Fruit bevat vitaminen, mineralen, antioxidanten en een hoge concentratie aan belangrijke voedingsvezels voor een gezonde spijsvertering.

Fruit helpt je dus niet alleen om snel gewicht te verliezen maar versterkt ook nog eens je immuunsysteem en je natuurlijke weerstand.

 

Snel afvallen met het fruit dieet

Een dieet is meestal lastig om te volgen maar het volgen van het fruit dieet is hierop een uitzondering.

Voorwaarde is natuurlijk wel dat je van fruit houdt.

De zomer is het ideale moment om te beginnen met het fruit dieet. In de zomermaanden is fruit vaak aanzienlijk goedkoper en dat is natuurlijk mooi meegenomen.

Hoe werkt het fruit dieet

Met het fruit dieet eet je twee dagen fruit en daarna eet je één dag normaal.

Welke soort fruit en in welke hoeveelheid maakt niet zoveel uit.

Wel kun je het beste banaan, druiven en avocado vermijden; deze fruitsoorten bevatten teveel vetten en ‘snelle’ koolhydraten.

Zorg ervoor dat je regelmatig een klein portie fruit eet.

Doe dit ongeveer elke twee uur. Als aanvulling drink je proteïne shakes. Verder mag je met mate (magere) melk drinken, en koffie en thee zonder suiker en zonder melk.

Zoals bij de meeste diëten, en ook met het fruit dieet, probeer je minimaal twee liter water per dag te drinken.

Op de ‘normale’ dagen eet je zoals je gewend bent.

Belangrijk is dat je voldoende eiwitten eet op deze dagen; vis, mager vlees en zuivel zijn belangrijk.

Voor het bereiden van vlees mag je per dag niet méér dan twee eetlepels plantaardige olie gebruiken.

Voorbeeldrecepten:

Ontbijt:

  • 250 gram aardbeien
  • Appel of peer
  • proteïne shake
  • Multivitamine tablet

Tussendoortje:

  • 5 pruimen
  • Flinke schijf meloen
  • Appel of peer
  • proteïne shake

Zo maak je een proteïne shake:

  •  een glas volle yoghurt
  •  een glas melk
  •  een ei
  •  twee theelepeltjes proteïnepoeder
  •  enkele druppels vanillesmaak

Mix alles goed door elkaar met een staafmixer tot het een zachte mousse wordt. Deze hoeveelheid is voldoende voor 2 shakes.

Overzicht met fruitsoorten met daarachter de hoeveelheid kilocalorieën per 100 gram.

 

fruittabel

 

 Extra aandachtspunten voor het fruit dieet:

vinkje blauwZorg voor voldoende beweging, dat zorgt voor meer energie en voorkomt verlies van vetvrije massa.

vinkje blauwVerdeel de fruitporties in zoveel mogelijk kleine maaltijden.

vinkje blauwZorg dat je voldoende eiwitten binnen krijgt.

vinkje blauwNeem per dag 1 à 2 multi vitamine tabletten

 

Gezond alternatief?

Ben je niet zo’n fruiteter en is afvallen volgens het fruit dieet lastig voor je maar je wilt wel gezond afvallen met een blijvend resultaat?

Wij zijn erg enthousiast over deze methode.

Het is een kant-en-klare methode tegen overgewicht, snel, simpel en zonder gedoe.

Jasper beschrijft het hele proces duidelijk en stapsgewijs, ook geeft hij aanvullende informatie en tips.

Met een paar aanpassingen en het drinken van lekkere smoothies kun je snel jouw gewenste resultaat bereiken.

Haar boek is eigenlijk voor iedereen die geeft om een gezond en slank lichaam.

 

Je kunt het boek nu online bestellen voor slechts €19,97.

Je hebt hierbij een 100% niet-goed-geld-terug garantie.

Als het boek, om welke reden dan ook, voor jou het geld niet waard is stuur dan eenvoudig een mailtje naar Jasper en je ontvangt je volledige investering terug, zonder vragen.

Met het smoothie afslank plan volg je eigenlijk een fruit dieet. dit dieet verlies je ook snel gewicht, en de verloren kilo’s blijven ook echt weg.