dieetlijst

Je wilt afvallen en zoekt daarom een dieetlijst met wat het meest effectieve dieet wat er is?

Er zijn momenteel grote hoeveelheid diëten en methodes.  

Snel, verantwoord en gezond afvallen zijn veelgebruikte slogans.

Veel mensen maken hierdoor de verkeerde keuze, omdat de praktijk vaak anders is al gewenst.

Hoe is onze dieetlijst samengesteld?

Om een verstandige keuze te maken, heb ik een dieetlijst samengesteld bestaande uit producten die wij dagelijks tegenkomen.
Geen poespas, maar gewone alledaagse gezonde voeding. 

Verse, lekkere gezonde voeding.

Het belangrijkste onderdeel van een goed en gezond dieet, zijn toch wel verse voedingsmiddelen. Gezonde voeding die bestaat uit dagelijks veel groente, minimaal twee stuks fruit, een flinke hand noten, zaden, vlees en vis.

Deze voedingsmiddelen zijn verwerkt in onze dieetlijst en zullen je voorzien van alle benodigde voedingsstoffen. Gezonde recepten waardoor een gezond en slank lijf al bijna vanzelf komt! Daardoor glimlachend en stralend in het leven staan!

Drie eetmomenten per dag

Het is in principe gezond niet meer dan drie keer per dag te eten. De dag beginnen met een stevig en gezond ontbijt, een lichte lunch en een sobere avondmaaltijd. Het zijn DE eetmoment van de dag.

Toch kan je  overvallen worden door een hongergevoel, of als je slecht in je vel zit na bijvoorbeeld een rotdag op je werk. Lees dan eens ons rapport over gezonde tussendoortjes.

Probeer het eten te concentreren op de drie gezonde maaltijden. Op deze manier leert en went je lichaam vetten te verbranden, waardoor het hongergevoel tussen de eetmomenten door minder wordt.

Hieronder vind je onze gezonde recepten die op de dieetlijst zijn geplaatst. Geniet ervan!